Levering en retourneren

Verzending

Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk bij jou te krijgenzodat je kunt genieten van je lekker kopje koffie.

Eenmaal een order geplaatst, is deze niet meer te wijzigen via de website.

Toch nog iets vergeten of wil je een aanvulling doen? Zolang de bestelling bij ons nog niet weg is, is dit nog altijd mogelijk.

Neem dan even contact op door te bellen naar 077-3071597 of stuur een mail naar info@ralfiescoffee.nl.


Verzendkosten

De verzendkosten bedragen €7,36 per doos. Een indicatie: in een doos passen 8 pakken van 1 kg of 10 pakken van 500 gram.

Wanneer uw bestelling is verstuurd, ontvang je een mail met een track & trace code, zodat je jouw bestelling kunt volgen.


Gegevensbeheer

Ralfies Coffee houdt zich aan de Wet Persoonsregistraties.

Als je een bestelling plaatst bij Ralfies Coffee, worden je gegevens opgenomen in het klantenbestand van Ralfies Coffee om je sneller en beter van dienst te kunnen zijn.

Wij respecteren de privacy van de bezoekers van de internetsite en dragen zorg voor een vertrouwelijke behandeling van persoonlijke gegevens.

Ralfies Coffee kan gebruik van een mailinglijst. Bij elke mailing is het mogelijk om van deze lijst te verwijderd te worden.


Retourneren

Is de bestelde koffie of onderhoudsmiddelen niet wat je ervan verwacht had?

Dan heb je het recht om de aangekochte producten te retourneren.

Dit dient te geschieden 14 dagen na levering van de producten.


De producten die je wil retourneren dienen in de originele verpakking geretourneerd te worden,

ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd. Voldoet je retourzending niet aan deze voorwaarden,

dan kunnen wij de betreffende producten niet retour nemenen vindt er ook geen terugbetaling plaats.


Stappen bij het retourneren

1. Stuur een mail naar info@ralfiescoffee.nl om aan te geven wat je terug wilt sturen.

Geef aan of je een vervangend product wil ontvangen of (gedeeltelijke) terugbetaling wenst.

Je bent niet verplicht een reden op te geven voor je retour, maar mag dat wel.Wellicht kunnen wij hier van leren.

2. Verpak de betreffende producten in de originele verpakking en zorg dat de verpakking goed dicht is.

3. Stuur je pakket (binnen 2 werkdagen nadat je de mail heeft gestuurd)via en zelf te kiezen post- of pakketdienst

en stuur de track & trace code naar info@ralfiescoffee.nl.


Ralfies Coffee zal, na goede ontvangst van de retourzending,

er zorg voor dragen de vervangende producten naar jou te verzendenof het retourbedrag

(geretourneerde producten en betaalde verzendkosten)binnen 14 dagen aan jou te betalen.

Vindt er een retournering plaats van een deel van de complete levering, dan worden de verzendkosten niet vergoed.

Let wel: de bezorgkosten van het retourneren worden niet door ons vergoed en zijn dus voor jouw eigen rekening.

De terugbetaling vindt plaats via hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de aankoop hebt gedaan,

tenzij anders overeengekomen.


Uitzondering van terugbetaling

Van producten die bij Ralfies Coffee retour binnenkomen welke niet meer te gebruiken zijn

doordat het ze niet goed beschermd zijn ingepakt wordt geen terugbetaling gedaan.

Herroepingsrecht

Volgens de Wet verkopen op Afstand (artikel 7:5 BW), heeft de afnemer (mits er sprake is van een consumentenkoop)

het recht (een deel van) de geleverde goederen binnen een periode van 14 werkdagenzonder opgave van reden te retourneren.

Deze termijn begint op het moment dat de bestelde zaken zijn afgeleverd.

Heeft de afnemer na afloop van deze termijn de geleverde producten niet aan Ralfies Coffee teruggezonden,

dan is de koop bindend.

Schuiven naar boven